czwartek, 17 kwietnia 2014

#35 Sally Hansen Sugar Coat


Cześć Dziewczyny!


Ostatnia przypadł mi do gustu żółty kolor na moich paznokciach. Poza tym strasznie spodobały mi się oczy, które zmalowałam w poprzednim poście. Dzisiaj chciałam Wam pokazać cudny lakier od Sally Hansen o numerze 400 Sweetie. Jest to typowy piasek, bardzo szybko wysycha, pędzelek jest wygodny i dość precyzyjny, a dwie warstwy wystarczą, aby uzyskać pełne krycie. Lakier przywiozłam z Manchesteru dwa tygodnie temu. W sklepie Poundland zapłaciłam za niego (i za dwa inne kolory) dokładnie 1 funt, czyli ok. 5 zł. Z tego co się zdążyłam zorientować, na allegro można je dostać za ok. 10-14 zł. 


A jaki kolor Wy najczęściej ostatnio nosicie na swoich paznokciach?

Buźki,
pumkaska

31 komentarzy:

  1. Ale ładny ten piasek! Sama nie wiem jaki kolor ostatnio noszę najczęściej... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi): świetne oczka:D nosiłam takie kiedyś ale standardowe na czarnym tle. te wyglądają jak włochaty potworek:D
    co do kolorów, nie mam jakiegoś który najczęściej bym nosiła. staram się różnicować, w zależności na co mam ochotę danego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo oczy na czarnym super wyglądają, muszę sobie zmalować :))

      Usuń
  3. Śmiechowe oczka :) Akurat żółty tak średnio lubię, ale faktura jest cudna. Czaję się na te piaski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A lubisz pastelowy żółty czy zupełnie nie? :)

      Ja nie przepadam za paroma kolorami, ale pastelowe odcienie zawsze mnie zauroczają ;)

      Usuń
  4. Jejku.... zazdroszczę takiej ceny :p
    Chodzi za mną miętowy... ale na All z przesyłka to chyba trochę drogo.
    U mnie jak zawsze wszystkie kolory tęczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam! Siostra przylatuje 20 maja, mogę ją poprosić o jakieś-jeśli by jeszcze były, jakbyś chciała :) Ja widziłam zółty, miętowy, czerwony, niebieski i czarny :)

      Może ktoś jeszcze jakiś by chciał? :)

      Usuń
  5. Świetna faktura, będę musiała się za nim rozejrzeć, bo ostatnio widziałam go stacjonarnie gdzieś za około 10 zł - niestety wtedy ani grosza nie miałam :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się tak zdarzało a potem żałowałam ;) prędzej czy później będą powszechnie dostępne i u nas :)

      Usuń
  6. pamiętam, jak marzyłam kiedyś o Sugar Coat i Fuzzy Coat od Sally Hansen - dobrze, że pojawiło się tyle fajnych, tanich i łatwo dostępnych zamienników :) zdobienie z oczkami wygląda przezabawnie! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się cieszę :)) sam motyw malowania oczu strasznie mi się spodobał, o bym się nigdy nie podejrzewała! Cieszę się, że się podoba też innym! ;)

      Usuń
  7. Kurcze, a ja u mnie w funciaku znalazłam tylko czarnego i czerwonego! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja upolowałam jeszcze właśnie czerwonego no i miętę :))))

      Usuń
  8. ja mam zielony upolowany w TK Maxx - fajne są :) a Twój żółtek -rewelacja i te oczy, hehe, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, nie widziałam ich tam niestety! Super, że Ci się udało z zielonym, bo nie jest to proste :P

      Usuń
  9. Widziałam już go kiedyś na jednym blogu, ale nie podobał mi się. Po zobaczeniu go u ciebie zmieniam zdanie! Jest śliczny *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zmieniłaś zdanie, bo lakier jest jak najbardziej do polecenia :)

      Usuń
  10. cudny piasek ^^ z tymi oczkami wygląda uroczo :D
    ja ostatnio najczęściej noszę odżywkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też powinnam, bo coś mi się ostatnio rozdwajają...

      Usuń
  11. Lakier ma świetną teksturę :) A oczka wyglądają przesłodko od razu wywołują uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, taki był mój zamysł :P

      Usuń
  12. Fantastyczne inspiracje! Absolutnie dodaję do obserwowanych! <3
    Pozdrawiam!
    STYLONADA.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie raz cie skopiuje :D :D boj sie!

    OdpowiedzUsuń