czwartek, 10 kwietnia 2014

#33 Claire's Neon Coral

Cześć Dziewczyny! Nie było mnie tu pełne dwa tygodnie, ponieważ w tym czasie pozwoliłam swoim paznokciom trochę odpocząć. Poza tym w ostatnią sobotę poleciałam do Manchesteru odwiedzić swoją siostrę i właśnie stamtąd przywiozłam bohatera dzisiejszego posta.
Jest nim lakier firmy Claire's Neon Coral Splatter Effect. Pojemność tego cudeńka to 10 ml, a zapłaciłam za niego 3,5 funta. Kolor jest mocno neonowy, intensywny, dwie warstwy w zupełności wystarczą, żeby uzyskać pełne krycie. Pędzelek nie jest jakoś specjalnie szeroki, lecz wystarczający, aby wygodnie nim malować. Lakier jest dość gęsty, ale nie przeszkadza to w aplikacji.

Claire's Neon Coral Splatter Effect
 Nie sprawdzałam czasu jego wyschnięcia, gdyż użyłam lakieru Sally Hansen Insta-Dri, dzięki któremu już po ok. 2 minutach miałam suche paznokcie.
Claire's Neon Coral Splatter Effect
Mi osobiście bardzo przypadł do gustu, więc pewnie skończy się na tym, że kupię jeszcze jakiś inny kolor.
Claire's Neon Coral Splatter Effect
Claire's Neon Coral Splatter Effect

A Wy co o nim myślicie? Lubicie neony na paznokciach? :)


Buziaki,
pumkaska

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie się prezentuje! Oczywiście, że lubimy :) Ja szczególnie wiosną i latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, latem szczególnie, do opalenizny będzie miodzio :)

      Usuń
  2. Fajnie Cię znów widzieć :) Fajny i efektowny kolor na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny, śliczny, śliczny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pieniędzy w tym miesiącu już więcej do wydania, a tu taki ładny lakier... Dobrze, że do Claire's mi nie po drodze, nie zbankrutuję :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, ja na wszelki wypadek nie będę sprawdzać, gdzie w warszawie jest ten sklep, z dokładnie takich samych powodów :)

      Usuń
  5. wow! super. bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz, a ja się zastanawiałam, jaki lakier użyć na sobotnie wesele :))) Twój komentarz przypomniał mi o tym lakierze ;)

      Usuń