niedziela, 2 marca 2014

TAG! My boyfriend does my nails

Nie widziałam jeszcze w polskiej blogosferze/YT-sferze tego tagu, więc mam nadzieję, że to właśnie zapoczątkowuję i wszystkie się przyłączycie. Na pewno każda z Was widziała na YouTube, jak faceci robią swoim dziewczynom/narzeczonym/żonom/przyjaciółkom make up. Jest to bardzo popularny tag, ten 'paznokciowy' już niestety nie jest. 
Gdy zobaczyłam to po raz pierwszy pomyślałam sobie, że musi to być świetna zabawa i tak właśnie było w moim przypadku. Mi moje paznokcie zrobił mój mąż. Nie musiałam długo go namawiać. Pokazałam mu pudełeczka z lakierami i akcesoriami. Wybrał to, co mu się podobało a następnie wziął się do roboty. Wszystkie etapy powstawania tego niewątpliwie dzieła sztuki ;) możecie zobaczyć poniżej.
Już śpieszę z wyjaśnieniami, co przedstawiają poszczególne malunki. Na żółtym paznokciu to co odstaje to kondensator plus jego oznaczenie symboliczne(?!), na niebieskim- jak się dowiedziałam- symbol wzmacniacza operacyjnego (??!!), czymkolwiek to jest. Na zielonym ciężko powiedzieć, sam autor nie wie do końca o co mu chodziło, na różowym jest królik. Na czerwonym serduszko, ale to chyba oczywiste. Chociaż? ;)
TAGuję wszystkie Was, które tu do mnie zajrzałyście. Pliiiis, dajcie mi znać, jak zrobicie to u siebie!!! :) Poniżej efekty pracy mojego Daniela :) 
















Nie ukrywam, że strasznie mi przypadły do gustu. Coś czuję, że nie pierwszy i nie ostatni raz mąż pomalował mi paznokcie...

A Wam się podobają? Przyłączycie się? :)

Buziaki,
pumkaska

12 komentarzy:

  1. O ja, Danciu ja nie wiedzialam ze Ty masz takie zdolnosci artystyczne, gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne :D jak tomkowi sie zachce to tez to zrobimy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, super pomysł! I wykonanie zabawne :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, padłam ^^ pokażę mojemu, może też zaskoczy :D
    nieźle poszło twemu mężczyźnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieki Dziewczyny! Bardzo chcialabym zobaczyc podobne wpisy :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. przezabawne! :D postaram się namówić mojego chłopaka na takie malowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha ale fajna opcja! aż strach pomyśleć co by mój namalował :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sprobujcie! Na pewno zaskocza Was swoja pomyslowoscia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj mój by się chyba nie dał zaciągnąc :)

    Megi (megisplace.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie mu wyszly wiec nie dziwie Ci sie ze przypadly ci do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieki Dziewczyny za mile slowa. Daniel czyta Wasze komentarze i dumny jest z siebie jak paw ;P

    OdpowiedzUsuń