niedziela, 16 marca 2014

#31 Miętowa laguna by Lidl

Jest to najmilsze zaskoczenie lakierowe ostatniego miesiąca. Mowa tu o lakierze firmy Cien nr 26 Laguna Bay. Dorwałam go w zeszłym tygodniu w Lidlu. Jego cena to ok. 6 zł. Kolor bardzo mi się spodobał, bo jaka dziewczyna nie lubi miętki? Kolor jest pastelowy, nie za intensywny, stonowany, idealny na nadchodzącą porę roku.. Pełne krycie uzyskałam po drugiej warstwie. Pędzelek jest dość szeroki, aplikacja jest łatwa. To, co mnie najbardziej zdziwiło, to to, że bardzo szybko wysechł mimo, że warstwy, które położyłam, były dość grube. Pięknie się błyszczy, podobnie jak po pomalowaniu topem. Z tego co wiem, lakiery są jeszcze dostępne w niektórych Lidlach.


 Macie jakiś lakier z tej firmy? Jesteście z niego zadowolone?

Buziaki,
pumkaska

10 komentarzy:

  1. O! Nie wiedziałam, że są lakiery Lidlowe :) Ale piękne zdobienie zrobiłaś <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zdziwiłam i nie mogłam się oprzeć! Warto było :)

      Usuń
  2. Ja nie ogarniam jak Ty to robisz, pozazdrościć umiejętności, ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajowo wygląda z tymi serduszkami :) nie spodziewałabym się lakierów w Lidlu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przeurocze zdobienie :) mięta z bielą to niezawodne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna miętka ^^ nie wiedziałam że Lidl prowadzi dystrybucję lakierów ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam nigdy o tej fimie ale kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Długo się trzyma? Nic mnie tak nie wkurza jak wielki odprysk na drugi dzień od aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Max 2 dni :( Ale coz, za taka cene nie mozna miec wszystkiego :P

      Usuń