czwartek, 13 marca 2014

#30 Foil & white

Nie było mnie tu dłużej niż zwykle, ale wracam z pomysłem na nieco inny french. Moim lakierem bazowym jest lakier od Barry M nr 319 Foil Effect. Wystarczyła mi jedna warstwa tego lakieru, aby uzyskać pełne krycie. Cena lakieru to 4 funty, czyli ok. 20 zł. Białe wykończenie uzyskałam za pomocą lakieru do frencha od Miss Sporty, a kreseczkę dzięki lakierowi do zdobień od Lemax. Całość wykończyłam topem od OPI.


Szczerze, co o tym myślicie? :)

Buziaki,
pumkaska

7 komentarzy:

  1. Oryginalnie :) Skojarzyło mi się z trampkami (nie mam pojęcia czemu) :D Jak się spisuje top OPI?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno mi nie bąbluje innych lakierów :) Trochę wolno schnie, ale jeszcze go potestuję.

      Usuń
  2. ciekawie to wygląda. ten Barry M bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taki frencz mi się bardzo podoba, super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny efekt i staranne wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń