środa, 5 marca 2014

# 29 Turkus z niespodzianką

Dzięki Agacie (Agata bloguje...) odkryłam piękny lakier o miętowo-turkusowym kolorze. Jest to lakier od Golden Rose Rich Color nr 44. Większość z Was na pewno tego nie wiedziała, że z wykształcenia jestem geologiem, także tematyka kamieni szlachetnych jest mi bardzo bliska. Jak zobaczyłam ostatnio u Agaty wpis o tym lakierze od razu pomyślałam sobie o turkusie.
źródło
Nie zawsze turkus jest idealnie turkusowy. Czasami posiada on taką sieć beżowo-brunatnej pajęczyny, która jest odbiciem macierzystej skały, w której turkus powstał. Ja do swojego zdobienia użyłam złotej folii z essence, którą miałam w zestawie ozdób (pisałam o nich TU).
Jako topu użyłam lakiery OPI top coat. A oto wynik mojej pracy...


 
 

Ciekawa jestem, jak Wam się podoba??

Buziaki,
pumkaska

13 komentarzy:

  1. Super!!! Ty to masz pomysły!!! Proszę umieścić mnie w swoim grafiku na manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to zrobiłaś! Uwielbiam to połączenie -turkus ze złotem <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie wpisz na manicure na maj jak tylko zawitam w Twe skromne progi :) śliczne pazury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie mam ten lakier i złotko to będę musiała spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna inspiracja, ten lakier świetnie się zgrał ze złotą folią! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie, też mam potrzebne do niego narzędzia :D
    Na sylwka robiłam takie foliowe zdobienie tyle że na czarnej bazie i też świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknu ten turkus! Bardzo oryginalnie wygląda ta folia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, dobrze Cie znowu widziec ;)

      Usuń
  8. Piękne efekt, uwielbiam to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I like it!

    http://the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń