sobota, 1 marca 2014

#28 Golden Rose Jolly Jewels 101


Krowa, co dużo ryczy, mało mleka daje... To powiedzenie bardzo pasuje mi do lakieru, który chciałabym Wam dzisiaj pokazać. Jest to lakier od Golden Rose Jolly Jewels nr 101. Położyłam go na 2 warstwy białego lakieru od Sally Hansen nr 300 White On. Szczerze? Miałam nadzieję na pięknie mieniące się na niebiesko-turkusowo-zielono-złoto paznokcie. I co? Właśnie nic. 
Widzicie, jak pięknie się mieni? Ja, jak ta sroka, poleciałam na błyskotki. Lakier jest dość gęsty, drobinek jest dość mało. Musiałam położyć jego bardzo grubą warstwę, żeby było je widać. Nie podoba mi się ponadto to, że połowa tych błyskotek jest żółta lub całkiem bezbarwna. Nie tego oczekiwałam, patrząc na opakowanie.
W świetle dziennym prezentuje się następująco...

Bardzo ciężko aparatem uchwycić ten niebieski blask. Udało się to dobrze fotografując buteleczkę. W sztucznym świetle paznokcie prezentują się tak:


Szału nie ma niestety, a miało być tak pięknie!

Miałyście go kiedyś, byłyście zadowolone z efektu?

Buziaki,
pumkaska

9 komentarzy:

  1. w buteleczce wyglądał o wiele ładniej.. ;) spróbuj położyć go na czerń, może to połączenie będzie dla niego korzystniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie! Zrobię i wrzucę jakiś update do posta :) Dzięki! :)

      Usuń
    2. również chciałam to zasugerować ;) w sumie to tego typu lakiery raczej mnie nie pociągają ;)
      Pozdrawiam i czekam na update ;)

      Usuń
  2. no rzeczywiście ten top się nie spisał, daj mu jeszcze szansę na jakiejś ciemniejszej bazie, może wtedy będzie lepiej wyglądał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny lakier - Sally Hansen Glass Slipper, tylko tutaj wszystkie kawałeczki folii są jasne, małe i się nie mienią. Fajnie wygląda tylko na ciemnych lakierach i daje efekt potłuczonego szkła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie w buteleczce lepiej wygląda, ale i tak mi się podoba :) Ciekawe jak by wyglądał na ciemnym lakierze

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten sam problem z nim miałam!! Mnie się wydaje, że to jednak kwestia podłoża... Na ciemnych lakierach pięknie się mienią te paprochy a na jasnych, cały urok gdzieś ucieka:((

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go i nakładam tylko na czerń, bo ta najlepiej podbija kolor tej folii.

    OdpowiedzUsuń
  7. też czekam na fotki na ciemniejszej bazie :D

    OdpowiedzUsuń