środa, 26 lutego 2014

#27 Coral Reef

Szczerze Wam powiem, że wahałam się przed dodaniem tego posta. A to wszystko dlatego, że strasznie zawiodłam się na topie od Sally Hansen, który "zbąblował" mi cały mani, ale jego recenzja będzie wkrótce.
Dzisiaj chciałam pokazać Wam piękny koralowy lakier od Sally Hansen. Na zdjęciach wygląda dość łagodnie, jednak na żywo kolor ten jest bardziej jaskrawy, z pewnością nie blady. 
Cena: 8,99 zł (promocja w SuperPharm). Po pomalowaniu jedną warstwą wygląda strasznie, druga maskuje wszelkie niedoskonałości. Lakier niestety jest dość gęsty, a pędzelek jest niewygodny (kurcze, stałam się strasznie krytyczna po tym, jak pierwszy raz użyłam lakieru od Essie z szerokim pędzelkiem).
Na pewno zauważyłyście 'bąbelki'. Zapewniam Was, że nie jest to wina tego lakieru. Okropnie to wygląda, szczególnie na szarym. Double Duty ląduje w koszu.

Do dzisiejszego mani użyłam następujących lakierów:
baza&top Sally Hansen Double Duty
koralowy Sally Hansen nr 405 Coral Reef (2 warstwy)
szarak Inglot nr 671
wibo Artliner
czarny Miss Sporty nr 080

Pomysł na mani zaczerpnęłam od @jewsie_nails. Uwielbiam jej pomysły!



Jak Wam się podoba ten kolor, czujecie już nadchodzącą wiosnę/lato?

Buziaki, 
pumkaska

12 komentarzy:

  1. Sally Hansen Coral Reef wygląda przepięknie. :) Czuję nadchodzącą wiosnę i mam nadzieję, że zima poszła już sobie na dobre. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne połączenie, straszny zonk z tym topem - popsuł cały efekt... po SH bym się tego nie spodziewała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje!
      ja wlasnie tez sie nie spodziewalam! ;/

      Usuń
  3. Śliczny ten koral! Fajnie też dobrałaś kolorki. Mam nadzieję, że zima odeszła na dobre i już tylko takie piękne zdobienia będą na blogach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje Ci bardzo za mile slowa :)

      Usuń
  4. genialne kolory, chyba mi takich brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbys znalazla podobny koral, ale nie od SH, koniecznie daj mi znac :):)

      Usuń
  5. Ten koralowy jest mega śliczny :)

    OdpowiedzUsuń