sobota, 15 lutego 2014

#25 Sea my nails

Prawdopodobnie większość z Was pomyślała, że zrobiłam literówkę. Zaskoczę Was. Ten wzorek kojarzy mi się z morzem, cudną przeźroczystą i błyszczącą w słońcu wodą. A ta gwiazdka? No cóż, bardzo mi tu pasowała.

Do pomalowania tak paznokci potrzebne mi były lakiery: 
baza&top Sally Hansen Double Duty
Sally Hansen nr 300 White on (1 warstwa)
Wibo nr 49 
Golden Rose Jolly Jewels nr 111
Rimmel PRO nr 500 Peppermint

Na bazę SH położyłam 1 warstwę białego lakieru SH (brakuje na powyższym zdjęciu). Następnie, przy użyciu gąbeczki, położyłam gradient używając lakierów Wibo i Rimmel. Po wyschnięciu, przy użyciu skośnej końcówki patyczka do paznokci nałożyłam na wewnętrzne brzegi paznokcia niewielką ilość lakieru GR. Na kciuku i palcu serdecznym dołożyłam gwiazdki od Essence. Całość pomalowałam topem od SH.

Całość prezentuje się następująco:

Czy możecie polecić mi jakiś baaardzo skuteczny zmywacz do paznokci, który upora się z najtrudniej zmywalnymi ze skórek lakierami? :)

Buziaki, 
pumkaska

10 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszło :) też mi się z morzem kojarzy :) ta gwiazdka pasuje tu idealnie :)
    A co do zmywacza to ja używam zielonej ISANy :) ale na ona ma problemy z białym Sally Hansen White on i rozmazuje bardziej niz zmywa ze skórek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo!
      No właśnie szukam takiego, co ze wszystkim sobie poradzi :) Chciałabym dokładnie wyczyścić skórki po malowaniu, ale jest z tym ciężko :( Ja mam teraz Oversa i nie jestem zadowolona.

      Usuń
  2. pięknie Twoje pazurki wyglądają :) oddają letni klimat, tęskno mi do niego! :)
    i też używam zielonej Isany, dotychczas nie znalazłam lepszego zmywacza.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi sie snilo wczoraj ze bylam nad morzem;) Śliczne zdobienie:D Ja takze uzywam zielonej Isany do domywania skorek, ale w sumie najwazniejszy jest pedzelek, bo kazdy radzi sobie inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje! polecasz jakis konkretny pedzelek? :)

      Usuń
  4. śliczny morski efekt! też mi się ta gwiazdka kojarzy z rozgwiazdą :D co do domywania skórek, to kupiłam na ostatniej promocji w Hebe pisak z Misslyn - pierwsze testy wyszły ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne mani :> Jak na nie patrzę to widzę wakacje w Grecji mmmm <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozmarzylam sie i ja! Chce juz na wakacje, podwojnie chce, po w tamtym roku nie bylam! :)

      Usuń
  6. Ohh love your nail shape!!! And the design is very pretty too, reminds me of a beautiful blue sea :)

    OdpowiedzUsuń