niedziela, 9 lutego 2014

#24 Valentine's Day Nails

Przyszła kolej i na mnie, aby pokazać Wam moje walentynkowe paznokcie. Chciałam, aby nie były one bardzo trudne do wykonania, tak, żeby każda z Was mogła je wykonać sama. Chciałam też, żeby było różowo, cukierkowo, słodko i romantycznie. Kolor różowy można z pewnością zastąpić czerwonym, jeżeli tak wolicie. 
Jeszcze nie wprawiłam się w malowaniu sondą serduszek, ale wierzcie mi, pracuję nad tym. 
Zależy mi, aby moje prace były dla Was bardziej inspiracją niż czymś jedynie do "patrzenia". Jest mi bardzo miło, gdy ktoś mi pisze, że sobie też zrobi taki wzór na paznokciach :)

Do dzisiejszej stylizacji użyłam lakierów:
- biały ntn nr 07 (dwie warstwy)
- Rimmel Salon Pro nr 227 New Romantic (nie mam pojęcia, czemu robią się w nim pęcherzyki) (2 warstwy)
- MUA Strawberry Crash (serduszka)
- baza& top Sally Hansen Double Duty
- różowy bulion od AllePaznokcie


Na środkowym palcu, po wyschnięciu dwóch warstw białego lakieru, za pomocą sondy namalowałam duże serduszko lakierem z SH. Następnie palec zanurzyłam w pojemniczku z bulionem, następnie paznokciem popukałam w stolik, tak, żeby opadło to, co nie przyczepiło się do lakieru. Następnie przy użyciu patyczka ostatecznie uformowałam kształt serduszka. 
Gdybym nie miała bulionu, pokusiłabym się o wykropkowanie serduszka, używając kilku odcieni różu oraz zarówno mniejszej jak i większej końcówki sondy. Coś w TYM stylu.





Jestem baaardzo ciekawa, co o nich myślicie.

Buziaki,
pumkaska


Update 11.02.2014: zmyłam już panokcie, gdyż niechcący niedługo po pomalowaniu uszkodziłam dwa i przeszkadzało mi to. Bulion do samego końca trzymał się super (dzielnie) :)

14 komentarzy:

  1. bardzo fajne ;) delikatne ;)


    gwiazdaart.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne to bulionowe serduszko:D Kolory baardzo moje;) Mam pytanie, jak sprawuje się ten top coat z SH?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam go od niedawna ale jestem mega zadowolona. krokodylowe paznokcie po 4 dniach wygladaly jak 1dniowe. potestuje jeszcze z innymi lakierami i dam znac. na dzien dzisiejszy ekstra!! :)

      Usuń
  3. Super to bulionowe serduszko! Długo się trzymały te kuleczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paznokcie zrobilam dzisiaj wiec na razie ok. zobaczymy za 2-3 dni i dopisze tu jakis update ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziekuje! taki efekt chcialam osiagnac ;)

      Usuń
  5. I mnie się podobały w sumie wszystkie propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są te serduszka :) Szkoda, że mam za krótkie paznokcie na takie malunki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na taki wzór pazurki każdej długości są dobre ;) Twoje na pewno też będą dobre :)

      Usuń
  7. Bardzo słodkie zdobienie i dokładnie tak widzę idealne walentynkowe paznokcie :) Użyłaś ślicznych subtelnych kolorków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci dziekuje za mile slowa :)

      Usuń