poniedziałek, 3 lutego 2014

#22 Crocodile nails

Dzisiaj przychodzę do Was z porównaniem dwóch lakierów, które dają na paznokciach efekt skóry krokodyla. 
Lakiery, jakich użyłam:
baza&top Sally Hansen Double Duty
Catrice C01 Discreet (edycja Thrilling Me Softly) (1 warstwa)
BarryM NP 323 Croc Nail Effects NP 323
Sephora 03 Black croko print
 
Na początek powiem, że po raz pierwszy użyłam tego lakieru z Catrice i oniemiałam z zachwytu. Piękny odcień nude, a poza tym poniżej widzicie efekt całkowitego krycia już po jednej warstwie. 

Ale do rzeczy. 
Lakier z Sephory:
pojemność 5 ml
cena 19 zł

Lakier BarryM:
pojemność 10 ml
cena 4 funty = ok 20 zł

Powiem Wam szczerze, że efekt jest identyczny. Malowało się nimi identycznie, mały plus na korzyść Sephory za wygodniejszy pędzelek. Patrząc na pojemność i cenę, lakier z Sephory jest dwa razy droższy. Myślę, że nie ma co przepłacać :)
Same zobaczcie :)

Jak Wam się podoba taki efekt na paznokciach?

Buziaki,
pumkaska



Update 6.02.2014: Paznokcie pomalowałam 2.02.2014. Brzegi paznokci delikatnie starte, prawie tego nie widać. Lakier nie odpadł, nie zszedł, nie popękał bardziej :) Albo to lakier jest taki wytrzymały, albo to wina bazy i top coatu :) Zmyłam dzisiaj, bo już mnie ciągnęło do nowych lakierów.

14 komentarzy:

  1. fajowo! słyszłam o tych lakierach, ale jakoś nie trafiłam na swatche. a to takie fajne :D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz mi, a na których paznokciach jest Barryś, na których Sephora? Bo się pogubiłam :(

    Krokodylki to jedyne pękacze, które mi się podobają- i to bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tam, gdzie trzymam lakier Sephory pomalowalam lakierem z Sephory, to samo z BarryM :)

      Usuń
  3. Ale piękne te pękacze! Świetny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodam jeszcze, ze Sephora ma w swojej ofercie jeszcze srebrenego i zlotego "krokodyla" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie pękają, efekt genialny:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, mam nadzieję że się przyłączysz :) Zapraszam!
    www.fanaberiepolki.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-award

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci bardzo! Bardzo mnie pozytywnie zaskoczylas i jest mi niezmiernie milo. Bardzo chetnie sie przylacze :)

      Usuń
  7. Kurcze świetnie pękają, bo niektóre lakiery mi się aż za bardzo rozjeżdżały. :) Super efekt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem absolutnie zachwycona tymi lakierami :D Niesamowicie efektowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy, ze przypadly Wam do gusty tak jak i mnie :) Chetnie dziele sie wrazeniami z nowosci, ktore wpadaja mi w rece :)

      Usuń
  9. Świetny efekt. A jak z trwałością? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. malowalam je w niedziele, brzegi sa na prawde minimalnie! starte. Mysle, zespokojnie kilka dni by jeszcze wytrzymaly. Jak bys chciala zobaczec, daj znac, wrzuce na instagram w celu potwierdzenia :) pierwszy raz tak mi sie dlugo trzymaja paznokcie-sama jestem w szoku :) moze to byc tez dzieki uzyciu top-u z SH :)

      Usuń