czwartek, 23 stycznia 2014

#20 Leopard again

Ci, co mnie znają wiedzą, że uwielbiam zwierzęce motywy na paznokciach. Dzisiejsze cętki takie jakieś w kształcie serducha. Wystarczy po jednym na paznokciu zaznaczyć na czerwono i mamy akcent walentynkowy. Lakiery, jakich użyłam: Lovely Snow Dust nr 1 (użyłam pierwszy raz i już wiem, czemu wszystkie tak wzdychacie do tej serii- wzdycham i ja!), czarny Miss Sporty nr 080, Wibo Base nr 4, Sephora Gel Effect, brylanciki od AllePaznokcie. Efekt końcowy prezentuje się następująco...




I co o tym sądzicie? :)

Buziaki,
pumkaska

4 komentarze:

  1. pięknie! też lubię zwierzęce motywy, ale jeszcze takich nie malowałam na paznokciach xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Motyw zwierzęcy i piasek na kciuku podobają mi się bardzo, usunęłabym tylko brylanciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej podobały mi się te poprzednie, ale te też są ok :)

    OdpowiedzUsuń