wtorek, 14 stycznia 2014

#18 Leopard nails



Minęło już kilka dni odkąd ostatni raz pisałam. Myślałam, czym by tu zaskoczyć, a że uwielbiam motyw lamparta, postanowiłam postawić na jakąś wariację na jego temat. I oto co z tego wyszło.

Do tej stylizacji użyłam:
szaraczek z Inglota nr 672 (2 warstwy)
nails inc. nr 501 lowndes square
Sensique nr 167
AllePaznokcie nr 832
Rimmel Salon PRO nr 227 New Romantic
Miss Sporty nr 080
Sephora  nr 08 Gel effect
Leopard nails

Jak Was się podoba?

Buziaki,
pumkaska

7 komentarzy:

  1. Ślicznie to wyszło :) Panterka idealna.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczna panterka! zawsze mi się podobał ten motyw, a u siebie jeszcze nigdy go nie malowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło świetnie! Połączenie kolorystyczne niezwykle udane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieki Dziewczyny! Bardzo mi milo, ze Wam sie podoba! :)

    OdpowiedzUsuń