piątek, 3 stycznia 2014

#15 SZACH (Lovely) MATTE

Ostatnio przeglądając filmiki DD TVN natrafiłam na jeden o tematyce paznokciowej (tutaj). Paznokcie Pani manicurzystki tak mi się spodobały, że postanowiłam je dla Was odtworzyć. Na pewno zwrócą uwagę kobiet będących w naszym towarzystwie.

Do tej stylizacji użyłam lakierów:
Miss Sporty nr 080 (2 warstwy)
Lovely Matte Top Coat
Lemax lakier do zdobień (brzegi)


Ja się zakochałam w matowym topie. I mam mnóstwo pomysłów jak go jeszcze wykorzystać :)

Buziaki,
pumkaska

7 komentarzy:

  1. takie zdobienie jest bardzo efektowne :) pięknie Ci wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda! Ten mat robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się takie zdobienie, ale jeszcze jakoś nie miałam okazji go namalować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam, bo wygląda efektownie a i nie zajmuje to wiecej jak pol h, top bardzo szybko wysycha!

    OdpowiedzUsuń