wtorek, 17 grudnia 2013

#12 CHRISTMAS NAILS

Pozostając w nastroju i tematyce zbliżających się świąt postanowiłam pobawić się trochę w szczegóły.
Cały czas pracuję nad dokładnością, także proszę o wyrozumiałość :)
Do dzisiejszej stylizacji użyłam lakierów:
 Beautybird, Yes I do!
Miss Selene nr 220
Golden Rose Carnival nr 01
Sephora nr 06 Gold Fever 
Sephora nr 47 Fasion Alert
 Astor nr 220 Lagoon Lace
Sephora 08 Gel effect

Efekt końcowy prezentuje się następująco...

Prawą dłoń też pomalowałam... zastanawiałam się, czy inne dziewczyny malują tylko jedną, do zdjęć! ;)

Święta już tuż, tuż... coś czuję, że będzie jeszcze jedna propozycja, może tym razem mniej wymyślna!

Buziaki,
pumkaska

4 komentarze:

  1. Wyglądają genialnie! Piękne zdobienie wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz bardzo fajne zdobienia paznokci, podobają mi się! Obserwuję, choć osobiście wolałabym, żebyś pisała tylko o paznokciach, no ale nie będę marudzić :P
    Coraz bardziej podoba mi się ten biały Carnival! Wygląda super śniegowo i coraz bardziej mnie kusi :D
    Ja maluję obie dłonie. Do konkursów zdarza mi się na prawej zrobić prostszą wersję, ale tak poza tym to nie robię zdobień tylko do zdjęć, ale do noszenia normalnie, więc na obu jest to samo. Choć no na prawdej brzydsze :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :)
    Na Carnival 01 czaję się od dawna ;) Może znajdę go pod choinką ;P

    OdpowiedzUsuń