niedziela, 15 grudnia 2013

#11 GOLDEN ROSE CARNIVAL 01

 

Przy okazji wczorajszych zakupów w Wola Park, zajrzałam na stanowisko Golden Rose.
Oczarowała mnie ich nowa seria Carnival. Do wyboru mamy 16 różnych kolorów.
Ja zdecydowałam się na numer 01 w kolorze białym. Stwierdziłam, że będzie on najbardziej uniwersalny

To właśnie ten lakier jest głównym bohaterem dzisiejszej stylizacji.
Lakierami bazowymi są: malinowy Sephora nr 47 fashion alert oraz czarny ntn nr R68.
Na koniec całość pomalowałam lakierem Sephora nr 08 Gel effect

Efekt końcowy bardzo mi się podoba. Tym bardziej, że wystarczyła jedna warstwa lakieru Carnival, żeby dość gęsto pokryć paznokcie gęstym wzorem.
Podejrzałam u innych dziewczyn, jak wygląda on na jasnych, pastelowych kolorach i muszę przyznać, że super. Także jest jak najbardziej do polecenia.


A jak Wam się podoba?

Buziaki, 
pumkaska

5 komentarzy: