czwartek, 12 grudnia 2013

ALFAPARF Ultra Moisture Treatment

 ALFAPARF Ultra Moisture Treatment  jest to maska do włosów, głęboko nawilżająca i odżywiająca, do włosów bardzo suchych. 
Stosuję ją już od ponad 4 miesięcy, widzę efekty i chętnie podzielę się z Wami opinią na jej temat.
 
Ponad 3 lata temu, chcąc pozbyć się koloru czarnego z moich włosów, skorzystałam z usługi dekoloryzacji. Prawie 4 miesiące przed zabiegiem nie farbowałam włosów, także odrosty miałam dość długie. Zabieg został przeprowadzony nieprofesjonalnie, kolor zaczęto mi ściągać od samej nasady, czyli z moich naturalnych włosów, co spowodowało efekt jasnego gniazda na głowie. Ponadto włosy miałam tak zniszczone i suche, że od razu pożałowałam swojej decyzji. Włosy, jakie posiadam, są długie, cienkie, kręcone, bardzo podatne na wilgoć. Po zabiegu miałam dosłownie SIANO na głowie. Na dodatek, ani fryzjerka ani właścicielka salonu się tym nie przejęły, nie mówiąc już o jakimś zadośćuczynieniu. Byłam o 300 zł uboższa i z katastrofą na głowie.
                       przed dekoloryzacją                                                                          po dekoloryzacja i farbowaniu
po dekoloryzacji i farbowaniu

Przez długi czas używałam kilku masek, które szczerze mówiąc prawie nic mi nie pomogły. Dopiero kilka miesięcy temu wpadł mi w ręce ten oto produkt. Już po pierwszym użyciu wiedziałam, że zostaniemy przyjaciółmi. 

Zalety:
Po pierwsze: włosy po umyciu i wysuszeniu są idealnie gładkie, łatwo się rozczesują.
Po drugie: nie puszą się i są miłe w dotyku.
Po trzecie: pięknie pachną.
Po czwarte: maska nie przyspiesza/ nie powoduje szybszego przetłuszczania się włosów.
Po piąte: produkt jest bardzo wydajny (swoje 0,5 litrowe opakowanie sukcesywnie opróżniam od ponad czterech miesięcy, myjąc włosy 2 razy w tygodniu, zużyłam niecałe pół opakowanie, więc śmiem twierdzić, że takie opakowanie starczy mi na kolejne cztery, co po zsumowaniu da ok 8 miesięcy.

Wady:
cena ok 90 zł za 500 ml, ALE patrząc na wydajność jest warta swojej ceny.

Ja swoją maskę kupiłam tu

Moja ocena 10/10.

Buziaki,
pumkaska



2 komentarze:

  1. jeżeli jest warta to czemu by jej nie spróbować ;)
    zapraszam do mnie >>> www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jeśli ci się spodoba zapraszam również do obserwujących;)
    pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz się z nią spotykam :) Super, że tak świetnie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń